SKKT na szlakach Beskidu Żywieckiego

W sobotę 12.06.2021 po raz kolejny wyruszyliśmy na szlak propagując aktywny wypoczynek.Tym razem ruszyliśmy szlakami po Beskidzie Żywieckim. Nasza 6 godzinna wędrówka rozpoczęła się w Sopotni Wielkiej skąd niebieskim szlakiem wyruszyliśmy w kierunku Schroniska PTTK- Hala Rysianka.

Spędziliśmy tam miło czas, w wyborowym towarzystwie miłośników gór. Popijając kawkę i posilając się pysznymi jagodziankami podziwialiśmy przepiękną panoramę Beskidów.

Po zdobyciu Romanki (1366 m. npm) niebieskim a następnie czarnym szlakiem zeszliśmy do Sopotni Wielkiej,  gdzie czekał na nas już autokar. Pokonaliśmy 16 km trasy, spędzając czas na miłych pogawędkach, podziwianiu krajobrazów górskich a przede wszystkim wypoczywając.

Kolejna nasza wędrówka zaplanowana jest na 26.06.2021 również w Beskid Żywiecki
(Soblówka – Kotarz – Bacówka PTTK Rycerzowa – Wielka Rycerzowa – Prz. Przysłop – Soblówka).

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Do zobaczenia na szlaku!!

Newsa przygotowała: p. prof. Roma Ociepa.