SKKT Kopernik na szlakach Beskidu Małego

Dnia 4 września 2021 r. po raz pierwszy w nowym roku szkolnym, wybraliśmy się pod opieką p. prof. Ociepy oraz w towarzystwie p. prof. Wołkowickiej i p. prof. Kossak-Wąchały na wycieczkę turystyki kwalifikowanej w Beskid Mały. Naszą podróż rozpoczęliśmy w Przełęczy Kocierskiej (718 m n.p.m.), skąd czerwonym szlakiem powędrowaliśmy do Potrójnej (884 m n.p.m), a następnie do Łamanej Skały (929 m n.p.m). Towarzyszyła nam piękna pogoda, która jedynie podkreślała nadzwyczajny krajobraz. Po krótkiej przerwie na zregenerowanie sił, wyruszyliśmy po cel podróży- Leskowiec (922 m n.p.m.). Przebyliśmy długą, aczkolwiek urozmaiconą o uroki gór drogę, a nasze wysiłki wynagrodził pyszny żurek w Schronisku PTTK Leskowiec. Zwiedziliśmy również Groń Jana Pawła II oraz zrobiliśmy mnóstwo zdjęć tamtejszej roślinności.

Następna wycieczka odbędzie się 19.09.2021 r. Trasa: Poręba-Kamiennik-Przełęcz Sucha-Łysina-Lubomir-Łysina-Schronisko PTTK Kudłacze-Działek-Poręba. Do zobaczenia na szlaku!