Instrukcja zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus w okresie pandemii

Prośbę o wypłatę odszkodowania można zgłosić w sposób następujący:
Internetowo – za pośrednictwem strony internetowej www.interrisk.pl, link poniżej:
https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new

Pocztą tradycyjną – kompletną dokumentację proszę wysyłać na adres:
Przegr. Pocztowa nr 3334
40-610 Katowice

Pocztą elektroniczną – skany wymaganych dokumentów (wskazanych w § 21 OWU) należy przesyłać na adres e-mail: szkody@interrisk.pl

Telefonicznie – na numer telefonu InterRisk Kontakt: (22) 575 25 25
Druk zgłoszenia roszczenia dostępny jest do pobrania na stronie www.interrisk.pl pod poniższym linkiem: https://www.interrisk.pl/szczegoly-produktu/szkolne-edu-plus/

W razie problemów technicznych z likwidacją szkody proszę o kontakt:
InterRisk  TU S.A.
Przedstawicielstwo Generalne
ul. Waszyngtona 62, pokój nr 6
42-200 Częstochowa
tel: 602696855

Newsa przygotowała firma InterRisk.